Fun aan de top!

Contact bij Speelruimte

Contact opnemen bij Speelruimte staat voor...

  1. Persoonlijke hulp: ons Contactteam leest alle reacties en alle contactaanvragen, en geven persoonlijke hulp, mocht dit nodig zijn. Geen automatische berichten van computers, en al helemaal niet e-mailadressen met geen-antwoord erin. Als jij een bericht naar ons schrijft doe je dat zelf, dus waarom zouden wij dat ook niet kunnen doen?
  2. Veiligheid: als ons systeem het vermoeden heeft dat je bericht is geschreven door een automatische computer, nemen we een test af. Een paar letters en cijfers overtypen, voor jouw en onze veiligheid. Wij weten niet wanneer dat gebeurt.
  3. Duidelijkheid: als iets niet duidelijk is mag je het ons altijd vragen, we staan voor je klaar.
  4. Snel antwoord: buiten vakanties geven we meestal na twee werkdagen wel antwoord. We doen er alles aan om onze gebruikers tevreden te houden. Als je een klacht verstuurd met dat het te lang duurt voordat we antwoorden, antwoorden we zo snel mogelijk. Bedenk wel dat we door punt 1 altijd nét wat langzamer zijn dan de gemiddelde website.
  5. VakantieGarantie: ook al hebben we vakantie, we doen toch ons best om je tevreden te houden. En daarom kijken we óók af en toe in de vakantie of er nog berichten zijn. Want mail checken? Dat kan iedereen in twee minuten. En stel nou dat we geen tijd hebben om een heel bericht te schrijven, dan proberen we alsnog om je een mail te sturen met het bericht dat je binnenkort nóg een mail krijgt.

Dat is de unieke ContactFormule van Speelruimte.